Cikkeket kerestem, valóban megfelelnek-e a fenti kérdésnek. Persze google szempontból.
Weboldal készítés - erre kerestünk
Webdesign
Honlapkészítéssel, webdesign -al kapcsolatos írások, cikkek
A legfontosabb 5 alapelv a népszerű honlaphoz - weblap készítés
A web mára már igazi dzsungellé nőtte ki magát. Az újonnan létrejött honlapoknak nem a legegyszerűbb a helyzete ebben a bonyolult webkavalkádban. Ha már van egy honlapod, felmerül a kérdés: "Hogyan vesznek észre az interneten?". Hogyan kellene növelni az oldal népszerűségét? Természetesen van megoldás!
5 népszerű tartalomkezelő (CMS) rendszer
Az utóbbi évek legnagyszerűbb találmánya a Google -on kívül a CMS tartalomkezelő rendszer. A CMS rendszerek fejlődése töretlen, és remek alapot szolgáltat ma már a legtöbb népszerű internetes honlapnak. A hagyományos honlapszerkesztéssel ellentétben már nem csak a webdesign guruk szerkeszthetnek honlapot, hanem a szoftveralkalmazások terén általában járatlanabb laikusok is némi odafigyeléssel. A CMS rendszerek nagy része nyílt forráskódú, melyeket nagy közösségek fejlesztenek folyamatosan, így ingyenesen hozzájuthatunk a mindig legfrissebb példányhoz. Kiegészítő modulokkal tovább bővíthetőek, így az egyedire szabhatóságuk szinte határtalan. A neten szinte megszámlálhatatlan honlap foglalkozik ilyen-olyan CMS rendszerhez használható kiegészítőkkel, ismertetőkkel és ún. templétekkel is, melyek segítségével egyszerűen telepíthető a CMS rendszerhez az áhított design. Az alábbiakban bemutatom az általam legismertebb 5 CMS rendszert.
Miért nem rendelnek egy jól látogatott honlapról
Gyakran előfordul, hogy egy honlap látogatóinak száma nagy, de megrendelés nem érkezik róla, így a honlap csak a pénzt viszi és nem hozza. Valójában a tartalom lehet a probléma. Sajnos sok esetben előfordul hogy nagy látogatottságból kevés az érdeklődő. Sokan kattintanak úgy is hogy csak kíváncsiságukat csillapítják, ill. sokan vannak akik véletlenül kerülnek az oldalra, nem pontosan ezt a tartalmat keresik. Ha elég kézenfekvő kulcsszavakra optimalizálunk, akkor elkerüljük hogy olyan esetben is hozzon a Google a találati listában amikor nem a mi honlapunkra kíváncsiak. Ezeken kívül már csak azok maradnak akik valóban jó helyen járnak, csak éppen nem találtak megfelelő információt. Érdemes felmérést végezni, hogy ha egy látogató a honlapjára tévedne, akkor pontosan milyen információt várna. Ha konkrét dologgal áll elő egy látogató, akkor megtalálta-e a neki megfelelő tartalmat amit keresett, vagy ellenkező esetben odébb állt.
A kisvállalkozók nem használják ki a világháló lehetőségeit
A Budapest Bank azt kutatta, mennyire elterjedt Magyarországon a webáruházakban való vásárlás és a bankkártyával történő online fizetés. A felmérés szerint a megkérdezettek 90 százaléka vásárolt már online terméket, szolgáltatást (ezen belül 30 százalék rendszeresen, 52 százalék több alkalommal rendelt már), ugyanakkor a kisvállalkozások csupán 13 százaléka rendelkezik webshoppal, holott ez jelentősen növelheti bevételüket. A szolgáltatásaikat, termékeiket online is árusító kisvállalkozások fele állítja, internetes áruházának köszönhetően jelentősen nőtt a forgalma.